tirsdag den 26. juli 2011

Ny blogger

Denne side var tænkt som et lille frirum til at lufte alle mine tossede krea projekter, som for det meste går udover min datter Nova, i form af tøj.  Også er manden den glade forsøgs kanin når det kommer til mine kage projekter.

Samtidig overvejer jeg at droppe min datters hjemmeside, så hun kommer nok også til at fylde en del her på bloggen, sammen med den næste lille fis som har meldt sin ankomst til oktober :)

Så håber at i kan bære over med alle mine begynder fejl i blog verden - er ikke så computer kyndig eller noget grammatisk geni - så der vil uden tvivl være en masse stave og slå fejl.

Hilsen Tine

2 kommentarer:

  1. Velkommen Tine! Jeg vidste ikke du var startet på at blogge :-) Glæder mig til at følge med!

    SvarSlet
  2. Er heller ikke kommet rigtig igang kan du jo nok se ;)
    Er gået lidt kold i alt det tekniske ;)

    SvarSlet